Sådan er forløbet, når du har solgt varer på en auktion

  • Du får besked på, at din vare er solgt og til hvilken pris, når auktionen udløber.
  • Køber skal herefter deponere budsummen plus salær og moms hos Industribasen inden kl. 12 næste arbejdsdag.
  • Når vi kan se, at beløbet er deponeret, giver vi besked til dig - pr. mail - med kopi til køber.
  • Køber kan herefter kontakte dig og aftale afhentning.
  • Samtidig med at varen udleveres, bedes du aflevere faktura til køber på budsummen plus salær og moms. Det skal fremgå af faktura, at betaling er sket.
  • Når aflevering er sket, giver du besked til os. Vi sørger herefter for afregning af budsummen plus moms til dig. Samtidig sender vi dig faktura på salær plus moms. Det fremgår af denne faktura, at betaling er sket.
  • Hvis der er tale om en privatkøber, sker afregning først når fortrydelsesrettet er udløbet 14 dage efter udlevering af varen er sket.

Alle spørgsmål til ovenstående bedes rettes til vores support på tlf. 5020 6000 - hverdage fra kl. 8-16.

[Tilbage]