Der er altid effekt på bannerannoncering!

Èn ting er dog helt sikker: bannerannoncering har en effekt og øger dine muligheder for salg. Det mest vigtige ved bannerannoncering er, at du får mulighed for at skabe branding omkring din virksomhed og dine produkter;
at gøre opmærksom på dig selv og hvad du kan tilbyde. Du får øget kendskabet og øget muligheden for salg.

Ordet branding har sin oprindelse fra den amerikanske prærie, hvor kvægavlerne brændemærkede deres kvæg. På den måde kunne de kende kvægene fra hinanden og folk lærte hurtigt det enkelte brændmærke at kende på kvægauktionerne. Sådan blev mærket kædet sammen med kvalitet og pris.

Klik, klik, klik…nej: visninger!

I "gamle dage" fandtes der kun ét succeskriterie for en bannerannonce: at man fik så mange klik som muligt. I takt med at internet er blevet en del af stort set alles liv, så har vi også lært at bruge bannerannoncerne til at fokusere på netop branding = kendskab. Det handler altså om at vise sit logo, firmanavn og gerne supplere med et godt budskab.

Priser – og valuta for pengene

Via links herunder har du direkte adgang til mere information.

[Priser og placeringer]
[Kundeudtalelse fra Værktøjs Centret Fyn]
[Kontakt os]